men faaaaen

har nu äntligen kommit hem från en ganska rolig utgång här i bergen.... efter att ha fått en hel del billig dricka av vår gode vän kimmy på metro så tänds ljusen och det är dags att bege säg hem. bussen hem är precis som vanligt och jag och holma sitter bredvid varandra. plötsligt reser jag mig upp och går iväg. holma antar att jag ska kexa i något hörn och tänker inte så mycket på vad som faktiskt har hänt med mig. jag har somnat i en annan stol och totalt missat hållplatsen där vi ska gå av. inte först förren jag är vid ändstastation så väcks jag av en grinig busschaför och är tvungen att kliva av.. hur långt hemifrån kan jag egentligen vara? jag tror inte att det är så specielt långt. men ack så fel jag hade. efter 3 1/2 timmes vandring/jogging så kommer dagens första buss...!!!! det tar bara 25 minuter med bussen att komma fram till min hållplats och ytterligare 15 min att gå hem. så här sitter jag nu klockan 7 på morgonen, hungrig och trött''! vi ses på lan om tre veckor /öjvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0