Konungen har återvänt!

Ja då satt man här i slutet av september och plitar ner den livsuppdagering som kallas inlägg på Garranbloggen. Efter bakisuppvaknadet i söndags där jag låg i fosterställning på mattan och kved i skratt med nudlar runt hela munnen då jag läste igenom några gamla inlägg så fattade jag för andra gången det här året att "ta tag" i bloggen igen. Sen att det tog fyra dagar från det att idén föddes tills dess att den genomfördes är ganska talande kring min livssituation just nu, det softas som aldrig förr för en J. Englund och det är i ärlighetens namn ganska skönt. Städandet blir allt mer marginaliserat och Max på E4an tar upp allt mer av min tid, pratade dessutom med en westman idag på vf och det kan nog bli rätt nice det här. Sitter i skrivande stund och ser på Idol och ba mår på Storgatan 14 och jag lägger upp lite storslagna planer för bloggen. DET SKA TAS TAG I NU!

Roland PoP - Raynors Raiders

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0