Alla som inte knegar är våldtäktsmän!

Hallå alla (jim, edwin,rekan), roland vid spakarna!
Så bloggen har likt den stora bloggbjörn som den ändå är vaknat till liv efter ett knappt halvår i ide och det har hänt grejer ska ni veta! För andra gången i livet har jag fått previlegiet att arbete med allas får Öjvin Daahl vilket uppskattas då jobbet i sig inte är riktigt lika lätt att uppskatta. Jag sitter här och skriver i mitten av något som kan beskrivas som en jobb-spree. 12e raka dagen med kneg och det väntar 4 till innan jag får vara lite ledig men vafan kommer tid kommer råd. Det delas ut en hel del post nu, rykten på terminalen säger att Simon ska joina mig och Eriksson på umestan och det kan alltså bli tre distrikt rockade av G-Unit i sommar vilken skulle vara kung! Annars finns inte mycket att säga, jobba,äta,sova,jobba,äta,sova,jobba,äta,sova!

Dags att värma upp frontlastaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0