Men äre nå fräscht?!?! Nej, tyvärr inte.

Men en rackarns gam? Troligtvis inte. Men ändå. Ja? Eller.

SKARU ÅKA IN I STAN!??!?!

Jag och Öjvin lyssnar på Westlife och inväntar grka och Ove innan vi ska se Gulasch-Ungern få spö av Sverige. Zlatan lär väl stänka in en boll i 93'e som senast! Annars så har Ove och Öjvin tänkt att vi ska se ett mysigt kärleksdrama på Blue-ray så att man verkligen kan se läpparna mjukna innan dom möter varann i en sammetslen kyss. Mysigt? Ja. Verklighetstroget? Nej!


Umedalen mot Skellefteå imorrn, jag hoppas och tror att SFF gör sitt jobb och vinner med 6-1. Lär knappast hända för då Janne knäpper med fingrarna, DÅ knäpper han med fingrarna och då lyssnar folk. ÄVEN våran kära Alaa Mohammed. Kram.

Jag är ingen kolumnist av värde men jag försöker iallafall. Imorgon kväll så lär VI sänka 9-10 kalla och sen se?! Vart ska man gå ut egentligen? Sommaren är slut. Solen, finns den fortfarande? Finns regnet? JA, tro mig.. regnet finns och det kommer om inte annat att visa sig inom en snar framtid på riktigt.

Är det dags att komma in i Corona-lunken? Tveksamt.
Gå runt och lukta svett på Rex? Möjligtvis.
Tokdominera bland alla 28-åringar på Allstar? Troligtvis.

Vi ser väl! Bara att längta till nästa sommar........ och även om det kan verka långt bort så kommer det faktiskt en sommar till nästa år.

Frågorna vi ska ställa oss inför nu är följande:

1. Vilken 23-decemberfilm ska vi se?
2. Vart firar vi nyår? Alla hOEVDINGENS alternativ är som bekant förbrukade. Maltträsk?
3. Hur överlever vi i den 25-gradiga kylan?
4. Vem ur sällskapet gifter sig först?
5. När får Rekan sitt första barn?

Fem underbart intressanta frågeställningar som vi kanske får svar på. Annars så vet jag inte vad jag gör!

Stor kram iaf. Och ha en bra höst!

/ H, fan vad trevligt det är med nystädat! Inte för att det är de hemma hos mig men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0